Digital generalforsamling med avstemming

“I disse koronatider” er det ikke lett å holde fysiske møter. Derfor vil de aller fleste årsmøter og generalforsamlinger måtte skje gjennom det digitale. Det gjør at det oppstår utfordringer når det kommer til å holde anonyme avstemminger.

Avgi stemmer over datamaskinen

Vi i Mediebruket ønsker at alle skal holde årets generalforsamling smittefri. Derfor har vi utviklet en løsning som gjør at du kan holde generalforsamlingen/årsmøtet digitalt med anonyme avstemminger. Her kan alle medlemmer delta på generalforsamlingen/årsmøtet og avgi sine stemmer over datamaskinen. På denne måten følger en regjeringens råd om å erstatte fysiske møter med digitale.

Du sender oss en liste over aktive medlemmer som skal kunne stemme under årsmøtet. Vi gir disse brukertilgang til portalen din, slik at de kan legge inn sine stemmer. Skjemaet og prosessen kan selvfølgelig tilpasses deg og dine behov.

Når alle medlemmer har avgitt sine stemmer så kan du anonymisert vise frem resultatene til alle som deltar/deltok på møtet. Enkelt og greit.

Enkel innlogging for medlemmene

De som skal stemme logger seg enkelt inn i systemet via vanlig nettleser, fyller ut skjemaet og sender det inn.
Hver bruker kan selvfølgelig kun stemme en gang.

En av våre kunder som tok i bruk digital generalforsamling forteller at de fikk 52 % flere stemmer. Trolig fordi medlemmene da kunne stemme hjemmefra, uten å måtte møte fysisk på generalforsamlingen.
Er dette noe du ønsker hjelp til? Kontakt oss her.